Nyt til tøjstativet

studiedag 199

studiedag 202

I øjeblikket (og frem til slutningen af juni) er jeg i praktik på Herlev hospital. Derfor bruger jeg de fleste af mine vågne timer i en hvid sygepleje-uniform. Da jeg cykler frem og tilbage, og først er hjemme igen omkring kl. 17, bliver det ikke ligefrem til de mest feminine outfits… Tværtimod. Når jeg ikke er i min uniform på hospitalet er jeg i mit ‘cykeltøj’. Og når jeg endelig er hjemme gider jeg ikke hoppe i en kjole. Det bliver ofte i løst og afslappet tøj (læs: hjemme-uniformen).
Derfor prøver jeg at klæde mig pænt på, på mine studiedage samt i weekenden – når jeg ikke er på arbejde vel og mærke ; )
I søndags fandt jeg ovenstående feminine, rar-at-have-på OG billige kjole i H&M til kun 199 kr. I kan finde den på H&M’s hjemmeside HER. Jeg planlægger at have den på i den kommende weekend! : )

studiedag 208

I slutningen af sidste måned købte jeg denne vamsede, lange cardigan fra ONLY. Den er så dejlig at have på. Glæder mig til at kunne bruge den som en slags overtøj, når det bliver endnu varmere udenfor. Den koster 259,95 kr. og kan klikkes hjem HER.

Skriv en kommentar

Filed under Blandet, Livsstil, Personlig stil

Skriv en kommentar