Kom nu, forår!

eksamen 014

eksamen 025

eksamen 016

I går bød på så skønt et vejr. Og dog manglede der liiige et par grader, inden det var helt godt. Men det kommer vel, ikke? Nogle gange bliver jeg i tvivl. Med al den globale opvarming kan man undre sig over kulden ; )

Ovenstående billeder er fra en lille tur rundt på Bryggen i går eftermiddags. Hustage, en spire og lidt vand.
Bare hvis nogen skulle være i tvivl ; )
I går aftes havde vi min lillebror på besøg og vi fik lækre hjemmelavede pizza’er til aftensmad.
Til guf senere på aftenen havde jeg købt, hvad jeg troede var, nogle sour cream and onion chips… Men men. De var med wasabi. Wasabi?!? Hvem finder på at lave en så ulækker chips (chip)!? Hold jer væk fra den variant, hvis I spørger mig!

I dag står den på hygge samt ud og se et par løbere eller to inde i byen ; )
Håber I får en god lørdag : )

Skriv en kommentar

Filed under Blandet, Livsstil

Skriv en kommentar